Moduły > Komunikacja > Newsletter

Drukuj

Newsletter

W niniejszej instrukcji zostanie przedstawiony moduł Newsletter wraz ze szczegółowymi informacjami, w jaki sposób może zostać on efektywnie wykorzystany w organizacji. Podstawową funkcją modułu, a właściwie dwóch submodułów, z których moduł Newsletter się składa, jest informowanie pracowników o istotnych dla organizacji kwestiach – wydarzeniach, czy zmianach.

 

Moduł Newsletter składa się z dwóch submodułów – Dziennika oraz Newslettera. Newsletter – szablony jest integralną częścią submodułu Newsletter.

 

Dziennik

Newsletter - szablony

Submoduł Newsletter

 

Dostęp do modułu Newsletter mają użytkownicy z prawem administratora platformy oraz administratora informacji (uprawnienia nadawane z poziomu edycji pracownika, w strukturze przez administratora platformy). Pozostali użytkownicy systemu, są odbiorcami przygotowanych, w ramach omawianego modułu, informacji.

 

Moduł Newsletter jest połączony z następującymi modułami:

Wiadomości / Lista wiadomości – wiadomości / ogłoszenia / wydarzenia dodane z poziomu listy wiadomości zasilają Dziennik oraz mogą być wyświetlane w Newsletterze;

Szkolenia – szkolenia stacjonarne mogą być wyświetlane w Newsletterze;

Baza wiedzy – kafelek typu produkt z bazy wiedzy również może być wyświetlany w Newsletterze;

Grupy systemowe – do szablonu oraz newslettera można przypisać wybrane grupy systemowe.

 

Uprawnienia do modułu Newsletter – tym samym dostęp do tego modułu – mają tylko:

Administrator platformy

Administrator informacji

 

Termin “administrator” używany w niniejszej instrukcji będzie oznaczał dwie wyżej wymienione role.

 

Ścieżka dostępu:

Moduły / Komunikacja / Newsletter

 

img_shr_717