Moduły > Komunikacja > Newsletter | | Drukuj |
W niniejszej instrukcji zostanie przedstawiony moduł Newsletter wraz ze szczegółowymi informacjami, w jaki sposób może zostać on efektywnie wykorzystany w organizacji. Podstawową funkcją modułu, a właściwie dwóch submodułów, z których moduł Newsletter się składa, jest informowanie pracowników o istotnych dla organizacji kwestiach – wydarzeniach, czy zmianach.
Moduł Newsletter składa się z dwóch submodułów – Dziennika oraz Newslettera. Newsletter – szablony jest integralną częścią submodułu Newsletter.
Dostęp do modułu Newsletter mają użytkownicy z prawem administratora platformy oraz administratora informacji (uprawnienia nadawane z poziomu edycji pracownika, w strukturze przez administratora platformy). Pozostali użytkownicy systemu, są odbiorcami przygotowanych, w ramach omawianego modułu, informacji.
Moduł Newsletter jest połączony z następującymi modułami:
•Wiadomości / Lista wiadomości – wiadomości / ogłoszenia / wydarzenia dodane z poziomu listy wiadomości zasilają Dziennik oraz mogą być wyświetlane w Newsletterze;
•Szkolenia – szkolenia stacjonarne mogą być wyświetlane w Newsletterze;
•Baza wiedzy – kafelek typu produkt z bazy wiedzy również może być wyświetlany w Newsletterze;
•Grupy systemowe – do szablonu oraz newslettera można przypisać wybrane grupy systemowe.
Uprawnienia do modułu Newsletter – tym samym dostęp do tego modułu – mają tylko:
•Administrator platformy
•Administrator informacji
Termin “administrator” używany w niniejszej instrukcji będzie oznaczał dwie wyżej wymienione role.
Ścieżka dostępu:
Moduły / Komunikacja / Newsletter